"Bu hayatta herkesin bir yaşam ve kurtuluş hikâyesi var. Her insan, yaşadığı musibetler karşısında dimdik ayakta durmanın yolunu arıyor. Karanlık dehlizlerden uzak, aydınlık bir yol, kurtuluş yolu..."
"Bazen, keşke ölseydim de hem anneme hem
de babama bu zahmeti çektirmesiydim dedim. Ama Allah benimle beraber onları da sınadı. Kurtuluş yolunda verdiğim bu savaş onların da savaşıydı."
Sabah babam anneme, “Asla teslim olmayacağız, evladımızın kurtuluşu için beş yıldır çetin yollar aştık. Ne karanlık geceler geçirdik. Ümitlerin yıkıldığı, öldüğü dedikleri anda bile Allah imdadımıza yetişti. Kurtuldu ve yine kurtulacak. Buna inan, inanmalısın..."