Benim yaşıtlarım bu kitabı okumalı ben okudum ve çok beğendim. Şanlıurfa' nın tarihi eserlerini, yemek kültürünü anlatıyor. Diğer serilerini de okuyacağım. Tavsiye ederim ️
Çok güzel bir kitap,benim yaşlarımdakiler okuyabilirler.Bu bir şey halinde hepsini okumanızı öneririm,gitmesek bile orası hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Herkese öneririm
1979 yılında Çanakkale’nin Çan ilçesinde dünyaya gelen Orakçı, Trakya Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü mezunudur. Üniversiteden mezun olduğu günden bu yana çoğu vaktini çok kıymet verdiği öğrencileriyle geçiren Orakçı, öğretmenlik mesleğini çok seviyor. Temel yazarlık hedefini, öğrencilerinin keyifle okuyacağı kitaplar yazmak olarak açıklayan Orakçı, öğretmenlik yapmaya ve yazmaya devam ediyor.