Kitabı beğendim. kitabın en komik kısmı Halil ile Hayri’nin şakası ile başlıyor. Şaka şuydu Van gölü canavarı şakası. Kitapta bir tane ada vardı Ahtamar Adası orada olan kiliseden bahsediyordu. Kitabın en sevdiğim kısmı öğretmenin gelir gelmez Van demesi sonrasında da tüm sınıfın two three four diye saymasıydı.
Levent Van'daMustafa Orakçı · Timaş Çocuk · 2018167 okunma
Bu kitapta Levent ve arkadaşlarının okul gezisine Van seçiliyor .Ve Levent ve arkadaşları katılıp otobüse biniyorlar .Oradaki yerleri gezip geri dönüyorlar…Okumanızı tavsiye ederim
Levent Van'daMustafa Orakçı · Timaş Çocuk · 2018167 okunma