Utanmadan yaptıkları her şeye inançlarını, dinlerini, insan soyunun iyiliğini falan bahane gösterirken aslında sadece kendilerine ve paraya tapıyorlardı. Bu yaratıkların en iyileri bile sadece ve en fazla kendi kanından olanlara sevgi besleyebiliyordu, geri kalan hiç kimsenin, hiçbir şeyin önemi yoktu!
Biz aslında yalnız değiliz , yaptığımız her şey bütün evrende yankılanıyor , yaptığımız her şey o anda ya da sonrasında belli bir sonuca yol açıyor ve önünde sonunda biz de o sonuçtan etkileniyoruz.