Rüyalardan uyanıyorum ve kendi kendime, ‘Bu güzel hayatım aslında fırtınanın gözünden başka bir şey değil,’ diyorum. ‘Anlayamadığım bir fırtınanın gözü.’ Korkuyorum. Ama sonra bunun etkisi geçiyor. Diğer rüyaların olduğu gibi.
“Her şey, gerçek olduğu zaman çetindir. İşte insan o zaman boğulacak gibi olur. Olaylar gerçek olduğu zaman.”
Reklam
Biz öldük. Ama bazen eğleniyoruz, Stanley. Bazen...
Bence dünyanın en aşağılık yaratığı, kadınları döven bir erkektir,
İnsan eğlenirken zaman ne de çabuk geçiyor,
Sen ancak kafanın izin verdiği şeyi görebilirsin.
Reklam
Reklam