Kitabı hiç beğenmedim. Çocuk kitabı gibi kesinlikle görmeyin.
Kitapta çocuğun işlediği cinayetleri ayrıntı bir şekilde anlatıyor ve sonra bunların bir kaza olduğuna kendini inandırıyor.
Örneğin ; Profesörü yatağa parmaklarından tel ile bağlarayarak onu nasıl ölüme tek ettiğini anlatıyor sonra da bunun bir kaza olduğunu düşünüyor. Böyle 5 ayrı cinayeti anlatıyor.