Karakterlerin yaşı biraz abartılı olmuş. Ancak bunun dışında duyguları yoğun bir şekilde anlatan güzel romantik bir roman. İyi vakit geçirebilecek ve hayal kurulabilecek bir konusu var.
Bende yeri olan ayrı bir kitap belki gençlere göre değildi belkide bize uymuyordu ama yine o yaşta bir kadının tekrar aşık olması ailesinide bir yandan koruması beni fazlasıyla etkiledi...
Duygusal hikayelerden hoşlananlar için, " aşkın yaşı yoktur " klişesinin güzel öyküleştirilmiş hali. Yıllarca süren ve dışarıdan bakıldığında sorunsuz görünen bir evlilikte, esas sorunun çiftin birbirini yeterince tanımadığı ortaya çıkar. Bu durumda kişiler kendilerini de irdelemeye başlarlar . Özellikle bayan okuyucuların seveceği bir roman.
yaşınız kaç olursa olsun duygularınızın ve sevmenin önemli olduğunu vurgulayan ve kalbinize dokunacak detayları bulacağınız hoş bir kitap..ben severek okudum..