Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Video Oyun Sektöründeki Çöküş ve Toparlanmalar

Reset At

Jason Schreier

Sözler ve Alıntılar

Tümünü Gör
Video oyun sektörü, tıpkı diğer bütün sanatsal çalışma alanlarında olduğu gibi iki grup arasındaki bir gerilim üzerine kuruluydu: Yaratıcı insanlar ve paracı insanlar.
Sayfa 26
İnsan olmak
En büyük zorluk, diyor Quadara, yeteneklerini abartmaya ve karşılaşacakları problemleri küçümsemeye meyilli olan geliştiricilerin kibrini aşmak. (Bilim insanları bu doğal hadiseye "insan olmak" diyor.)
Sayfa 283
Reklam
"Bir pazarlığı kazanmanın yolu ondan çekilmeye hazır olmaktan geçer."
Sayfa 25
"İki şeyin farkına vardım." (a) Oyun sektöründeki insanların büyük bir bölümü eğitime önem vermiyor. (b) Hepsi de adi birer o... çocuğu.
Mumbach iş arkadaşlarıyla birlikte Battlefield Hardline gibi oyunları yapabilmek için aylarca sabahlarken EA yöneticilerininse her akşam saat 17.00'te evlerine gittiğine şahit olmuştu En iyilerin en iyisi -Kobe Byrant- olabilmek için hep fazladan çalışması gerektiğini düşünmüştü ama süperstar sporcular gibi para alanlar hep haftada kırk saat çalışanlar oluyordu. Visceralda fazla mesai yapanlarsa şimdi yeni bir iş arıyorlardı.
Sayfa 162Kitabı okudu
100 öğeden 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.