Mart ayında izlediğim dizi-film ve okuduğum kitapların listesi:
Diziler
1-Bozkır 2. Sezon 8/10
2-Chernobly 10/10
3-The Last Of Us 9/10
4-Faking Hitler 7/10
Filmler
1-Meet Joe Black 6/10
2-Ready or Not 8/10
3-Loving Vincent 10/10
Kitaplar
1-Mucizeler Odası 7/10
Şair Evlenmesi bu kitap bu devrin insanlarına ne kadar da benziyor yalan mı dersiniz, devlet adamlarının rüşvet kabul etmeleri mi dersiniz ya insan sevdiğine kavuşmakta ne kadar da zorlanıyor ama biraz da komik diyaloglar var ve tek solukta okuyabileceğiniz kısa bir tiyatro.