Akış
Kaydol

The Secret

Rhonda Byrne

The Secret Sözleri ve Alıntıları

The Secret sözleri ve alıntılarını, The Secret kitap alıntılarını, The Secret en etkileyici cümleleri ve paragragları 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Wie zich verdiept in de gedachte dat dankbaarheid je hele wezen in harmonie brengt met de creatieve energie van het universum, zal de waarheid die erin is uitgedrukt moeten erkennen.
Sayfa 74 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Je huidige werkelijkeid of je huidige leven is het resultaat van de gedachten die je hebt gedacht. Dat alles zal volledig veranderen zodra je je gedachten en gevoelens gaat veranderen.
Sayfa 71 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Je hebt je leven in eigen hand. Het maakt niet uit wie je nu bent of wat er in je leven gebeurd is: als je vanaf heden bewust je gedachten gaat kiezen, dan kun je je leven veranderen. Er bestaat niet zoiets als een hopeloze situatie. Elke afzonderlijke omstandigheid van jou leven kan veranderen!
Sayfa 19 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Dat een mens zichzelf kan veranderen… en zijn eigen lot bepalen, is de conclusie van iedereen die nadenkt over en zich openstelt voor de kracht van juiste gedachten.
Sayfa 71 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Alles waarom jullie bidden en vragen, geloof dat je het al ontvangen hebt, en je zult het krijgen. Marcus 11:24
Sayfa 54 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Als je je omstandigheden wilt veranderen, moet je eerst je denken veranderen.
Sayfa 72 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Denken is teweegbrengen. Je hele leven vormt de manifestatie van de gedachten die zich in je hoofd afspelen.
Sayfa 20 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Je huidige gedachten geven je toekomstige leven gestalte. Waar je het meeste aan denkt, waar al je aandacht naartoe gaat, zal als jouw leven verschijnen.
Sayfa 25 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Alles waarom jullie in je gebeden vragen zullen jullie krijgen, als je maar gelooft. Matteüs 21:22
Sayfa 54 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Dankbaarheid is bij uitstek de manier om je leven rijker te maken.
Sayfa 74 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Alles wat we zijn, is het gevolg van wat we hebben gedacht. Boeddha
Sayfa 73 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Het leven is geweldig! Alle goede dingen komen me toe!
Sayfa 41 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Als je klaagt, zal de wet van de aantrekkingskracht je leven onvermijdelijk vullen met meer situaties die aanleiding geven tot klagen . Wanneer een ander klaagt en je hem je aandacht schenkt, met hem meevoelt, met hem instemt, dan trek je op dat moment ook situaties aan die jou aanleiding tot klagen geven.
Sayfa 17 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Waarover je denkt, dat trek je aan.
Sayfa 102 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
Je bent de schepper van jezelf, en met de aantrekkingswet beschik je over een fantastische instrument om al je wensen te realiseren. Omarm de grootsheid in Jezelf!
Sayfa 41 - Kosmos UitgeversKitabı okudu
1.500 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.