Sınav bitti ve bende soluğu burada aldımmm. Sınav hakkında genel olarak konuşmak istemiyorum bu yüzden burada sınav senemde okuyup bitirdiklerim hakkında konuşmak için geldim.
1) Filmlerden Daha Güzel Bu senenin başlarında uygulamaya girdiğim zamanlarda bunu zaten okuduğumu paylaşmıştım ve incelemesini de yapmıştım detaylı yorumumu yaptığım incelemede yazmıştım şuan etiketlemeye üşendim. Bu kitaba puanım 6.5/10
Şimdi bu kitaptan sonra Şeytanın Ta Kendisi kitabına başlamıştım kitap güzeldi ama dershaneye yeni başladığım dönemlere denk geldiği için düzenli okuyamadım bazı detayları unutup 2 kere falan baştan başladığım en son 100 sayfa falan okumuştum öyle bıraktım yani
2) Öyle Bir Uğradım kitabını bir arkadaşımda görmüştüm onun beğendiğini görünce bende alıp okumuştum ve sevmiştim. İlk kitap bence başı ve sonu dışında komik ilerliyordu beni güldürüyordu diye hatırlıyorum yanlış hatırlıyor da olabilir çünkü hiçbir şey yazmamışım bir yerlere kitapla ilgili düşündüğüm şeyleri. Detaylı incelemelerini yazarım bir iki güne zaten o yüzden konularını yazmıyorum.
3) Öyle Bir Uğradım 2 ay bu kitap beni mahvetti ya. İlk kitabı dediğim gibi beni güldürüyordu falan ama bu kitabın sonunda falan bayağı ağladım. Okuduğum zamanlarda şöyle bir yorum yapmışım. kitabı okumadıysanız geçin çünkü SPOILER var
İki şeyden dolayı bir puan kırıyorum birincisi olcayin ölmesi ve buna tam olarak önem verilmemesi yani mesela ben isterdim açıkçası tanerin gözünden bir bölüm olmasa da 5 sayfa falan bu olayın tanerdeki etkisini. Tamam ukde ile konuştular dertlestiler ama tam olarak verilmesi gereken önemi vermediler olcayin ölümüne. Bir de herkesin ukde ile taneri unutması beni çok kırdı. Eflah iki sözünü de tutamamış oldu biraz. Ve ben handan ile necipin çocuğunun adının ukde konulmasını isterdim. Unutmuş olabilirler belki ama hemen her