Addicted #6

Thrive

Becca Ritchie

Puan

7.410 üzerinden
58 kişi
7/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2025 12. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2025 23:05
; 7/10 en okunabilir lily ve lo kitabını okuduğum için çok mutluyum şu an. bilen bilir seride beni en çok zorlayan çift bu ikisi, evet onlar için üzülüyorum ama onların bu vurdumduymaz halleri beni delirtiyor ya. bu kitapta ise artık daha sorumluk sahibi iki birey okuduğumuz için aşırı mutluyum, normalde lily’e daha çok kızarım ama bu kitapta lo’ya daha çok kızdım. bu kadar bencil olması beni delirtiyor bir de bu kadar bencil olum lily’i bu kadar kusursuz sevmesi de cabası, insan diyor ki ‘ulan madem böyle yeteneklerin var diğer konularda da niye göster miyorsun be adam?’ ben diyorum yani bunu kendi kendime. bir diğer konu kitabı okumadan önce gözüm çok korkmuştu diğer kitap yorumlarını okuduğumda şey deniliyordu önceki kitaplarda geçen konular bu çiftin gözünden anlatılıyor diye bende öyle olunca sıkılırım sandım ama bayıldım! yani mesela ryke ve lo arasındaki o gerilimi hem önceki kitapta ryke gözünden okuyup hem bu kitapta lo gözünden okumak falan beni çok tatmin etti. hatta aşktan daha çok bireysel olarak lily ve lo’nun hayatlarına odaklanılmış bir kitaptı o yüzden bir sonraki kitap daha çok romantik şeyler okuyacağımızı düşünüyorum. yani öyle güzel bir kitaptı, zaten yazarların kalemi akıcı ona diyecek söz yok nefret ettim dediğim kitabını bile üç dört güne bitirebiliyorum, bunu da öyle hızlı okudum ki nasıl bitti anlamadım. ve en sevdiğim kısım dipnot, bir sonraki kitap lily ve lo kitabı onu da hızla okuyup tekrardan rose ve connor aşklarımın kitaplarını okumak için o kadar heyecanlıyım ki bu hesapta connor aşkından ölen var...
Duygu ve Düşünce
Seninle BirlikteBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2024112 okunma
6/10
·544 syf.·
2025 13. kitabı
Seninle Birlikte Gökyüzünü öp ve Sera Çiçeği kitaplarıyla aynı zamanda geçtiği için okuduğum şeyi tekrar okuyormuş gibi hissettim. Sadece karakter anlatımı farklıydı. Lily ve Lo'nun bakış açısıyla ve onların ilişkilerini okuduk. Onların karakter gelişimini, olaylara verdikleri tepkileri okumak ilk okuduğum hallerinden çok farklılar. İkisi de büyüdü ve neler yaşadıklarının farkına vardılar bu açıdan kitap güzeldi. Bütün karakterleri tekrar okumak güzel olsa da bildiğim şeyi okumak çokta keyif vermedi bana açıkçası bu kitaba gerek var mıydı emin değilim.
1000Kitap
Seninle BirlikteBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2024112 okunma
Reklam
8/10
·544 syf.··
2024 95. kitabı
Bağımlı Serisi’nde yeniden Lily ile Lo’nun hikayelerine döndük Genel Serideki çiftler arasında onların yeri bir başka benim için. Çünkü diğerleri gibi bildiğimiz klasik çiftler değiller ve birbirlerine olan sonsuz güven ve sevgilerini tarif etmek mümkün değil. Onlar bu serinin en yaralı çifti. İkisi de hayatlarını mahveden birer bağımlılığın pençesinde ve çaresizce kurtulmak, birbirlerini kullanmadan sevebilmek için her şeyi deniyorlar. Bu yolda zaten kendileri birbirlerine birer engelken; aileleri ve onları takip eden medya da her şeyin tuzu biberi oluyor. Onların mutlu sona ulaşmalarını okumak benim için bir ihtiyaç artık . Neyse kitabımıza dönecek olursak bu kitapta yeni bir şeyler görmüyoruz çünkü Gökyüzünü Öp ve Sera Çiçeği kitaplarındaki zamanda geçtiği için zaten neler olacağını biliyoruz. Sadece lily ve lo gözünden anlatılmasıyla birlikte onların nasıl etkilendikleri, neler yaşadıkları, karakter gelişimleri ve ilişkilerinin odak noktalarına ayrıntılı bir şekilde tanık oluyoruz. Son iki yılda geçen kitabımızda çiftimizin hedefi bir arada kalmak ama bir çok engelle birlikte bunu başarabilecekler mi dersiniz? Çok daha fazlası ile birlikte okuyup öğreniyoruz . . Öyle güzel ve duygusal bitti ki Bir sonraki kitaplarında onlar için çok güzel şeyler okuyacağımızı hissediyorum. Tabi ki diğer çiftlerimizi de yine burada bol bol gördük. Kardeşlerin birbirlerine destekleri inanılmazdı
Seninle BirlikteBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2024112 okunma
8/10
·544 syf.··
2025 8. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2025 01:01
Addicted serisinin dördüncü kitabının yorumu ile geldim.Kitabı bitirmem biraz uzun sürdü ancak bu kitapla alakalı değildi.Malum yaşanan olaylar ve yoğunluk derken elime alamadım pek. Aslında Rose ve Connor’ın kitaplarında olan olayları bu kitapta Lily ve Lo’nun gözünden okuduk.Çıkan her kitabını hemen okusam da bunu çok öteledim .Çünkü aynı şeyleri okuyacağım için sıkılırım diye düşünmüştüm.Gerek var mıydı bu kitaba bence yoktu.Ama yine de sıkılmadım.Şöyle ki yazarlar bu seriyi Addicted ve Calloway Sisters diye iki ayırsa da birlikte okunması gereken kitaplar.Zaten karakterler hep bir arada.Yani Gökyüzünü Öp’ü okuyan Seninle Birlikte’yi de okur muhakkak.Keşke bu kitabı yazmak yerine son kitapta bu kitaba göndermeler yapsaydı.Aynı şeyleri okumasaydık.Üstünden uzun zaman geçmesine rağmen birçok şey zihnimdeydi ,tekrar oldu yine de .Bu eleştirilerin ardından bir ama var tabi.Ama nasıl Lily ‘yi Gökyüzünü Öp kitabında anlayıp sevdiysem(bağımlılığının türünden sebep önyargılı olduğum bir karakterdi)bu kitapta da Lo’yu daha iyi anladım ve onu gerçekten sevdim.Sera Çiçeği’nde Ryke’a olan tavırları sebebiyle kara listemdeydi.Ama Lo’nın bakış açısıyla bakınca tavırlarını çok iyi anlıyorsun.Aslında Lo hiçbir zaman Ryke ve Daisy’nin ilişkisine karşı çıkmadı sadece ona söylemelerini ve niyetlerinin ciddi olduğunu görme istedi.Çizilen profile bakınca aralarında ne geçtiğini görmeden herkes Lo gibi tepki verirdi.Lily ile ilişkileri zaten hep çok güzeldi.Birbirlerine karşı tavırları ve dünyadan ayrı kurdukları birliktelik çok güzeldi.Serinin son kitabı da çıktı artık .En kısa zamanda okuyacağım inşallah.
Seninle BirlikteBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2024112 okunma
9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2024 36. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2024 21:20
Lily ve Lo'nun hikayesinin yavaş yavaş sonuna geliyoruz. Bu kitapta Gökyüzünü Öp ve Sera Çiçeği'nde yaşanan olayları Lily ve Lo bakış açısıyla okuyoruz. Okurken ikisini özlediğimi o kadar çok hissettim ki. Bilindik şeyleri okuyorduk ama onların bakış açısıyla okumak gerçekten başka bir etki bırakıyordu. Özellikle Lo'nun hissettiği şeylerle çok empati yaptım. Diğer iki kitapta ona kızdığım bazi noktaları onun iç sesinden okuyunca o kadar iyi anlabildim ki. Yani bu kitap bence kesinlikle gerekliydi. Lo'nun Ryke konusunda hissettiklerine o kadar üzüldüm ki gerçekten. İkisi de bence kendi açılarından çok haklıydı. Lily ve Lo ilişkisi her zamanki gibi çok güzeldi. Onları okurken gerçekten birbiri için var olan insanların olduğuna inancım gerçekten çok artıyor. Yapılan bazı hatalar, sonrasında gelen pişmanlıklar gerçekten çok inandırıcı ve üzücüydü. Bence yazarlar karakterlerin duygularını çok iyi veriyor. Lily ve Lo'nun bir bebişlerinin olacak olması da o kadar güzel ki. Kendi aileleri gibi olmama motivasyonu iyileşmelerinde de büyük pay oynayacak bence. Şimdi sırada Lily ve Lo'nun hikayesinin sonu var. Onlardan ayrılmak istemesem de sonlarını gerçekten çok merak ediyorum.
Seninle BirlikteBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2024112 okunma
Reklam
Reklam