Sorunu kendinde görmek ölümcül bir alışkanlıktır, kendi kendinin kurbanı olmuşsundur,işin kötüsü en yakınındakiler bile bunu farkettiklerinde sana acımasız olmaktan,hakkını yemekten çekinmezler ne yaparlarsa yapsınlar onları suçlamayacağını bilmelerinin rahatlığındadırlar