@kitap_nevin

@kitap_nevin
@kitap_nvnn
Sen birilerinin göz ardı edeceği , istediği zaman ulaşıp Istemediği zaman yol vereceği kadar değersiz misin?
Reklam
Bazı anların ve bazı anıların kokusu vardır. O anılar hatırlanınca kokusunuda duyumsar insan. Hatta herhangi bir yerde o kokuyu duyduğunda , yasadığı o ana gider. Genelde insan için ızdıraptır bu. Çünkü, anı olmuş şey bir daha yaşanmayacak kadar uzaktadır
İsterdim ki insan biraz sevgi görünce uzaklaşmasın, değer verildiğini hissedince bunu suistimal etmesin. Samimiyet karşısında hadsizleşmesin, bu zaten elimde rahatlığıyla değersizleştirmesin. Ama insan çiğ süt emmiş nihayetinde...
Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık , tanıyamam seni
Bazı kapılar kapanırken çok üzülüyorsun Ama sonradan anlıyorsun o kapı sana hiç açılmamış , sadece denk gelmişsin
Reklam