@kitap_nevin

@kitap_nevin
@kitap_nvnn
Güvenin başka bir biçimi; Tartıştığınızda, kötü gunler yaşadığınızda , benden ayrılacak mı diye düşünmeye gerek kalmayacak şekilde güvenme rahatlığı.... *Herhangi bir tartısmada çaba gòstereceğine inanmaktır *saygısızlık yapmayacağını ve bitirmek yerine yapıcı olacağını düşünmektir *Sözlerinde duracağına, yarı yolda bırakmayacağına güvenmektir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatta iyi şeylerin olduğu kadar kötü şeylerinde olduğunu biliyorsun. Yaşadığın kötü olayların bir nedeni var. Yeni bir bina yapmak için, eski bir binayı yıkmak gerekir. Bu yıkım ilk başta kötü gòrünsede , yerine yapılan yeni bina eskisini unutturur. Hayatındaki tüm sıkıntılara böyle bakmayı unutma 😉
Derviş e 'halin nicedir' diye sormuslar; Cevap vermiş Kainatı tanıdıkça hayretim, İnsanları tanıdıkça korkum, Kendimi tanıdıkça kaygım çoğalıyor
Herkesin az cok ağrıyor içi , Yaşamak boyle bir şey değil mi zaten ? Dinmeyen bir ağrı....
Güneş parlıyorken herkes seni sevebilir unutma. Ama gercekten kimin umrunda olduğunu ancak fırtınalar eserken öğrenirsin