Sabiha güneşli

Sabiha güneşli
@kitapci_74
Acımış mıydı peki ? Sanırım yaşadığm hayal kırıklığı kadar diyil. Lala Aliyeva my best friend
Bu yüzdendi belki de en çok güneş doğmadan hemen önceki ve güneş batarkenki anları seviyordum. Biri, son sevinçti ; diğeri, kendimden kurtuluşum.
Sayfa 265
Alıntı
Reklam
Bu dünya zaten, inanmayanların cehennemi.
Sayfa 265
Alıntı
Hiç beklemediğin insanlardan gelir en büyük darbe.
Sayfa 253
Alıntı
Kelimeleri ziyan ettiğini fark ettiğin an sessiz kalmayı tercih ederdin.
Sayfa 243
Alıntı
Reklam