Şaşırtıcıydı.İlk başta Lou'nun hiç atlatamayacağını sansam da öyle olmadı.Yine ağlattı.İlk kitabı ve bunu okumanızı tavsiye ederim.Lou'nun tekrar eskisi gibi farklı ve neşeli olma çabaları,sürekli Will'i hatırlaması ve daha birçok şeyler.Kısaca okuyun okutturun..