📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
şunu farkettim ki ben ondan hoslanmamisim .Sadece biraz nasıl derler ;hayranlık sanırım ,hayranlık duymusum,bir filmin başrol oyuncusuna duyulan gibi .Hani bir an kendini kaybeder de o kahramanliklarin senin için yapılmış olduğunu düşünürsün ya ,öyle bir şey . Meğer o bir filmmis,bana göre de rol yokmuş zaten ,ya da belki de en fazla yardımcı kadın oyuncu .neyse içinde olmamak daha iyi sanırım ,içinde olmak zahmetli ama seyrederken daha güzel .Öyle yani
."sırf beyaz kim kaldı ki ,ya da sırf siyah kim olabilir ki ?inşallah en doğru tondaki GRİnizi bulursunuz " diyor yazar romanında ,kendim için güzel bir temenni kabul ediyorum ...
.
.kitap Ankara'da öğrenci olan arkadaşların öğrencilik yıllarından dostluk ,aile ,aşk ,düşünceve öğrencilik üzerine bir kesit sunuyor
.merak uyandırıcı ,sürükleyici ve sonu şaşırtıcı ve güzel biten , icerisinde güzel dersler barındıran heyecan ve gençlik dolu, dinamik bir kitap .
.yer yer zaman dilimleri ,olaylar ve kişiler arasında geçişlerde kopukluklar ve belirsizlikler var ve malesef editör hataları bu basım için gölge bırakmış ,kapakta Ankara vurgusu yapıldığı için ,Ankara imgesine daha çok yer verilmesini beklediğim ,birlikte Ankara'yı daha çok dolaşmak istediğim bir kitaptı .Yazarımızın basimini gerçekleştirdiği ilk romanı olması açısından bu detayları es geçilebilir buluyorum
.yoğun hayat kosusturmacasinda anilarini tazeleyerek durup dinlenmek isteyen ,öğrenci olan ,öğrenciliği merak eden ve en önemlisi aşk ,dostluk ,insanlık adına kendine birşeyler katmak isteyen herkes keyifle okuyabilir
.
. Kitaptan alıntı paylaşacak olursam ;
her etkilendigimiz kişiyi aşk sanmanin ve sonraki hayal kırıklığının tarifini kahramanımız Ebru'nun dilinden buraya birakiyorum:
."şunu farkettim ki ben ondan hoslanmamisim .Sadece biraz nasıl derler ;hayranlık sanırım ,hayranlık duymusum,bir filmin başrol oyuncusuna duyulan gibi .Hani bir an kendini kaybeder de o kahramanliklarin senin için yapılmış olduğunu düşünürsün ya ,öyle bir şey . Meğer o bir filmmis,bana göre de rol yokmuş zaten ,ya da belki de en fazla yardımcı kadın oyuncu .neyse içinde olmamak daha iyi sanırım ,içinde olmak zahmetli ama seyrederken daha güzel .Öyle yani ."
.
.biz bu kitabı Havva aydanur Ertuğrul moderatorlugunde güzel bir