Bu terminaller acayip yerlerdi .buraların bir ruhu vardı sanki .bir sürü insanın ayrıldığı ve bir o kadarinin kavuştuğu bir yer başka türlü olamazdı zaten
çay mi daha hızlı bitti yoksa kitap mı bilemiyorum ,ama birbirini şahane tamamladılar ve damağımda da ,ruhumda da harika bir tat bıraktılar bunu biliyorum .
.
.kitap hep hayallerini kurduğumuz ,o samimiyete ve temizliğe sahip olmak istediğimiz bir aşk hikayesini anlatıyor ,bunu yaparken de yaşanan bu guzel duyguyu ,kalp carpintilarini o hissi yaşayan herkesin penceresinden okuyucuya sunuyor .
.
.ismini bilmediğimiz ama yüreğini bildiğimiz o kızın içtenligi ,duygularının komik olduğu kadar gerçekçi oluşu ve heyecanı birden sizi içine çekiyor ve hangi karakter konuşuyorsa ona burunuyorsunuz
. kitabın için de yer yer kahkaha atıyorsunuz yer yer içiniz ürperiyor , gözleriniz doluyor . Ülkemizin yaşadığı deprem ve geride kalan yıkıntılar ,tüm yaşananlara ragmen yine de umudun var oluşu çok güzel bir kurgu ve üslupla başarılı bir şekilde okuyucuya sunulmuş.
.yazar son sayfaya kadar merak duygunuzu en üst seviyede tutuyor ve sayfaları inanılmaz bir hız ve keyifle ceviriyorsunuz
.soluklanmak ,aşkı ,masumiyeti yeniden dusunmek ,sevginizi tazelemek ,saygıyı ,vefayı yeniden hatırlamak ve kayıpları olan insanları çok daha iyi anlamak adına harika bir eser ...eminim herkese iyi gelir
. Aşkı yureginde barındıran herkese yazarımızın kaleminden aşkın en güzelini yaşamış Raif Abi' mizin dilinden bir nasihat bırakarak sonlandırmak istiyorum :
.."Aşk zor bulunur ,kıymetini bilmek gerek ...belki çok yanar kimi zaman ama yanmaları özlersin .belki göz yaşlarına bırakır kendini aşk ya da en derin kahkahalara ...ASK BU DUNYADA YASANABİLECEK EN GUZEL SEMTİN ADİDİR ASLİNDA. onca yıl geçti onca saatler oldu Firuze'yi görmeyeli .nefesine hasret kalırsın ...bakışına hasret kalırsın ...sessizliğine ,öfkesine dokunuslarina ...her bir dokunusunda bir iz bırakır .kişilerin üstüne yakışan
İlk DevreÖmer Faruk Aydın · Sancı Yayınları · 201981 okunma
"bilme misin olmaz bu can sensiz
Tutuşup yanarken yokluğunda
Neylersin ,nerelerdesin
Dakikaları sayarken sensiz
Saatleri nasıl asarım
Nereden bulurum cevapları
Anlayamazken soruları
Fikrimin ince gülü
Bir tanem ,canım
Canımın içi ,sevdiğim
Sık eleyip ince işlediğim oyam
Düşünüp bulamadığım son
Siginagim ,avuntum,yaşama sevincim söyle
sen mi beni daha çok seviyorsun
Ben mi seni
Umudum ,caresizligim soyle ..."
#yarinkalmisliklarvar #firdevssahin #şiir