İskender palanin kendi tarzı ve yoğun edebi anlatımı dışında bir kitap olmuş . . Oturup baştan sona okumalik değil de ara ara ,bölüm bölüm bir yudum çay ,bir hikaye ,bir düşünce şeklinde okunalisi bir kitap .
Kitap 99 hikayeden oluşuyor küçük menkıbeler tarzında . Kısa olduğu için sıkmıyor roman olmadığı için olay hikayesi yok.
Adalet ,insan ilişkisi ,siyaset ,sevgi ,güven bir çok konu günümüz yaşantısına uyarlanarak kaleme alınmış .
Bu eserin yazarı İskender pala ya ve basımını sağlayan kapı yayınlarına teşekkürler
Onunla konuşunca kötüler iyi,iyiler daha iyi olurlar .hemen herkese göre bir reçetesi vardır ve bunalanlara sıkıntılarından kurtulmak sevinenlere de sukurlerini arttırmak için yol gosterir