Bazi kitaplarimda yazdım ,göçmen vatandaşlarımızın iş yapma kaliteleri açısından bende ayrı bir yerleri vardır . Çok caliskandirlar ve işlerini mükemmel yaparlar .
Bulgaristan'da Yunanistan da Yugoslavya da iyi eğitim aldıkları için değil biz de eğitim almadıkları için kurtarmislar
Bizde herkes işini ne kadar iyi yaptığını anlatır durur .kendi başarılı değilse bu sefer evladı süper bir şeydir .onun başarılarını dinlersin .'evladim diye demiyorum ama ...'