Gölge düşmüşse nasibine, sen güneş topla. Gel, hadi, bir ince derde düş. Düştüğün dert düşlerini gerçek kılsın. Dediğince şairin: " Düşmek hiç ayıp değil, kalkmasını bil.Ve acele et, şu gözyaşını sil.
Uykuda geçirdiğin bu gece derinliği şahit olsun ki...Rabbin seni ne terk etti ne darıldı. Bundan sonrası senin için bundan hayırlı olacak. Verecek Rabbin sana, sen de razı olacaksın.