Kitap her şeydir.

Kitap her şeydir.
@kitapherseydir
Kesinlikle!
Erkeklerin ne yapacağı belli olmaz, belki de onlardan bir şey beklemekle hata ediyoruz,sürekli bir şeyler yapmalarını bekleyerek asıl güzel olan anları da bozuyoruz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama insan kendisi için yılların geçtiğini kolay kolay anlamıyor.Yaşlanmanın ve ölümün başkaları için olduğunu sanıyor.
Ve eğer kadınların kalbine giden bir yol varsa, inanın bana, sözcüklerden geçer. Hatta o yol sözcüklerle döşelidir.