Melis

Melis
@kitapkosesii2022
[...]"Belki de... İnsan en büyük utancı... Kendine en yakın hissettiği kişilere karşı duyar."[..]
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
[...]"Ne yaptım ben sana?" Bastırmakta zorlandığı bir öfkeyle adama baktı. "Bana ne mi yaptınız?" dedi alaycı bir tınıyla gülerek. "Hiç! Hiçbir şey yapmadınız! Sadece iyilik! Sadece güzel şeyler yaptınız."[..]
Alıntı
[...] birini sevdikten sonra, mutlu olmadan da yaşayabilirsin. Hüzünlü bile olsa, hayat güzeldir, nasıl olursa olsun, gene de güzeldir yaşamak.[...]
Alıntı
[...]İnsan olmak, gerçek insan, etiyle kemiğiyle insan olmak bile ağır gelir bize. Utanırız bundan, insan olmayı yüz karası sayarız, benzeri olmayan toplumsal birtakım insanlar olmak için çabalarız. Ölü doğmuş insanlarız biz ve uzun zamandır canlı babaların çocukları değiliz, giderek daha çok hoşlanıyoruz böyle doğmuş olmaktan.[...]
Alıntı
[...]Ah, baylar, olay gelip listeye, aritmetiğe dayandıysa, gündemde olan yalnızca iki kere iki olacaksa, özgürlük neresinde bunun? Benim iradem dışında da iki kere iki dört edeceğine göre... İrade dediğiniz bu mudur yani![..]
Alıntı