MUKADDERAT ne kadar değerli bir söz ( Kitapçı kız ve düşleri)Kadının tesettürü vücudun her zerresini kapatan örtüsü ve edepli oluşudur,erkeğin tesettürü göz kapaklarıdır
Kendine, emeğine, başkasına ve başkasının emeğine saygı duyan herkese selam olsun🌸
Selamün aleyküm. Bu uygulamaya katılalı çok uzun zaman olmadı. Çok beğenerek kullanıyorum, fakat bana güven vermeyen ve etik olmayan bazı durumlarla karşılaştım. Bir konu hakkında düşüncelerimi dile getirmek istiyorum. Uygulamayı amacı dışında kullanan çok okuyucu(!) var. Bana göre en büyük sorun, bazı okuyucuların(!) kendine hakaret etmekten çekinmeyip başka bir okuyucunun ileti veya incelemesini alıp kendisine aitmiş gibi paylaşması. Insan kalemini konuşturmaya çekinir bu durumda. Her okuyan ve yazan için kaleminden dökülen sözler kıymetlidir, evladı gibidir. Başkasının gelip emeğini çalması zoruna gider, üzer okuyup yazanı... Okuyan, yazan insan nahif olur, dikkatli olur başkasının emeğine göz dikmez. Biliyorum ki bunu yapanlar gerçek okuyucu değildir, okuyan insan bunu yapamaz. Bin okur bir yazar gerçek okuyucu. Yazıp yazıp siler, en güzel nasıl yazabilirim diye diye emek verir; okur, araştırır yazan kişi. Biri gelip emeğini çalsın diye değil. Herkesin aklı, iradesi var, belli bir düzeyde zekası da var; kullandıkça, zorladıkça gelişiyor. Tükenen değil gelişen bir şeydir bu, korkmasın kimse...
İlhamınız bol, veriminiz daim olsun. Kaleminiz kağıtla hep barışık olsun🌸
Ms. Asya
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖