Yalnız olmak kendini görmek zorunda olmak demektir. Kendini içinde saklayabileceğin gözler yoktur, kaybolup gideceğin öpücükler yoktur. Boş sözler, dikenli düşüncelerden daha iyidir.
İnsanın bir yaşantıyı silip atması kolaydır; çoğunun düşündüğünden çok daha kolay. Bir ara verirsin ve sonra yeniden başlarsın. Ben defalarca yaptım. Çalan telefonları açmayı bırakırsın, gelen davetleri geri çevirirsin. İnsanlar seni hayal bile edemeyeceğin kadar hızlı unutur. İlgilenilmesi gereken başka çok fazla insan vardır.