Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben beğeniyi bir karşılık olarak değil, içten gelen bir temas olarak görüyorum.
Okuyup içimde bir yer kıpırdadıysa beğeniyorum,
kıpırdamadıysa sessizce geçiyorum.
Samimiyet biraz da burada başlıyor.
Oysa olmuş bitmiş,devrini ve hükmünü kaybetmiş olaylar için de ağlanabileceğini. Çünkü hiçbir şey olup bitmiyordu ve demek her şey bitmeyen bir zamanda daha doğrusunu zamansızlıkta sürekli olarak yaşanıp duruyordu