Beklentilerimi karşılamadı diyebilirim. Daha çok kendini bulma yolculuğuna dair bir şeyler bekliyordum ancak ilk 100 sayfada sadece bir karakterin alkolik bir annesi olması nedeniyle arkadaşının ailesine sığındığını ve birden koptuklarını öğrendim. Hikaye ilerlemiyor, yazar sürekli aynı şeylerin etrafında dolanıp duruyor. Bir de iki başkarakter olduğunu düşünmüştüm sonuçta bir arkadaşlık hikayesi gibi lanse ediliyor (değil bence) ama diğer karakterin sadece boşanıp depresyona girdiğini biliyoruz.
Sıkıcı.