Bugün öyle neşeli uyandım ki,favori günlerim arasında ilk beş’e girer. 😁😁
Yeni bebekiiim 😎 çıtırım çerezim.Minicik kitabım 🥰🥰 ooo mondüööö 🤓
Ahmet Demir ile ortak kitabımız,bakalım nasıl bir konu,düşünce ve karakterler bizi bekliyor.
Yaşam koçunuz geldiii hanıııımmm;
“Güneş her sabah yeniden doğuyorsa, sen de yeniden başlayabilirsin.”
Gittim beeeennnn 🫰🏻
Aslına bakarsan ben gerçekten de tehlikeliyim, zehirliyim. İçim öfke dolu, zihnimde herkesle ilgili kötü, öfkeli düşünceler dolanıyor. Bu nedenle insanlardan uzak duruyorum. Bu nedenle bu kadar yalnızım.
Bir kadına fazla sıcak kanlı davranırsam, her yemekte ve her faaliyette gözleri beni aramaya başlar. Eğer ilişki yaşarsak, ayrıldıktan sonra başka biriyle çıkmaya kalkarsan bana dünyayı dar eder.