90 sayfalık bir öykü,
Kısacık bir öykü bile olsa bıraktığı etki büyüktü ben de.
Küçük şeylerin önemini anlıyorsunuz.
Kitabım;insanların yalnızlığı,birbirini anlama çabası ve sevginin dönüştürücü gücü üzerine kurulu.
Kısa ama akıcı,yer yer hüzünlü,düşündüren ama ağır olmayan kitaplardan.
Bence bu kadar açıklama yeter.Alıp okumalısınız.
Hadi gittim ben,depresyondayım azcık düşüncelerimin altında ezileyim.
Öptüm cınım bayyss