Kitabı okumadan çok önceden Nouman Ali Khan'ı kısa videolarından takip ediyordum. Kur'an ayetlerinde hiç kimseden duymadığım incelikleri kendisinden duyup Kur'an-ı Kerim'e olan hayranlığım daha da artıyordu. Keşke şu adam bi' tefsir yazsa dediğim çok olmuştur :) ve bu kitabı okuduktan sonra bu arzum daha çok arttı. Kur'anın bizi nasıl diriltecek, sorunlarımıza çözüm olacak bir kitap olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Ayetlerin içindeki kullanılan kelimelerin tam anlamıyla kullanılması en doğru kelime olduğunu gözler önüne seriyor. Bir fiilden bu fiili işlerken ki ruh halimizin, yüz ifadelerimizin nasıl olması gerektiğine kadar derine inmiş, inceliklerini göstermiş kitapta. Tekrar dönüp okumak isteyeceğim kitapların arasında kesinlikle yerini aldı. Yakınlarıma da tavsiye edeceğim. Okuyun, okutturun ...