Yorumsuz kesinlikle polisiye gerilim sevenlerin okuması gereken aşırı iyi bir roman! Kesinlikle tavsiye ediyorum.Kitabin başından itibaren katil olabilecek pek çok kişi var, hem de mantıklı sebebi olan tek bir kişi var .. Sürekli karar değiştirerek okuyorsunuz kitabı.. Benim katil olarak ilk düşündüğüm kişi çıktı yine de o çıkınca baya şaşırdım. Hele ki cinayet işleme sebebi ortaya çıkınca daha da şaşırıyorsunuz. Uzun lafın kısası şok olarak okuyacağınız bir polisiye romandir, tavsiye ediyorum.