kitapperest

kitapperest
@kitapperestik
Bak! papatya mevsimi geldi. Mevsimlerden papatyayı severim. Sonra seni. Sonra yine seni. Ve hep seni... Cemal Süreya
Reklam
Adimi bile söylemek istemiyorum artik kimseye Tanışmak gelmiyor içimden herhangi biriyle Ya da bir şeylerle... Öyle süreçlerden geçtim. öyle şeyler gördüm, yaşadım ki Yeni bir insanı tanıyacak, Sorgulayacak, anlayacak. Onunla anlaşacak gücü bulmuyorum kendimde... Soğumus, buz gibi olmuş hevesim sanki her şeye... Siz nazianıyorum saniyorsunuz ama Ben katlanamiyorum Hiç bir şeye...
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar Şu aranıp duran korkak ellerimi tut Bu evleri atla bu evleri de bunları da Göğe bakalım
Altını çizdiğim bir kitabı birine verirken çekinirim. Sanki yaralarımı teslim ediyormuş gibi, sanki "bak benim buralarım çok ağrıyor" der gibi.
Reklam