"Dolayısıyla gerçek dostluğa uyarmak, uyarılmak, ilkini sert değil, yumuşak bir dille yapmak, ikincisini ise itiraz etmeden, sabırla kabul etmek yakışır, bu yüzden dostluklarda dalkavukluktan, yaltaklanmadan ve pohpohlamadan daha büyük bir bela olmadığını kabul etmeliyiz. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Birisi göğe yükselerek evrenin doğasını ve yıldızların güzelliğini seyretseydi, bu manzara onda keyif veren bir hayranlık uyandırmazdı, oysa yanında gördüklerini anlatabileceği biri olsaydı, bu en güzel manzara olurdu." Anlaşılıyor ki, doğa yalnızlığı hiç sevmez, her zaman âdeta bir dayanak arar, en tatlı dayanak da yakın dosttur.