Wulf Dorn yine harika iş çıkarmış. Yazarın okuduğum kitabı ve beni bu kurgusuyla da etkilemeyi başardı. Dorn'un yazımını,dilini zaten hepimiz biliyoruz.Yeri geldiğinde geren yeri geldiğinde yine geren uzun solukta sizi merakta bırakacak bir roman daha.Dil konusunda kesinlikle bi sıkıntı yok ama kurgu bana Psikiyatrist ve Şizofrene göre daha zayıf geldi sadece o kadar.Okunmaya değer.