"Çünkü göz ruhun dünyaya açılan penceresidir. O pencereden ancak ruhta olan şeyler gözükür. Nefret dolu bir ruhun penceresinden sevgi ışığı sızmaz . Sevgi nuru ile aydınlanmış bir ruhun penceresinin kararması ise mümkün değildir. İhanet dolu bir ruhtan sadakat bakışı beklemek nafiledir. "
"İnsan ne ile yaşar? İnsan ekmekle yaşar. Ekmek bazıları için kayaların içindedir nice balyoz darbeleri ile ulaşılan ve bazıları için altın sofradaki bir fazlalık. Ekmek bazıları için her gün her öğün hesap edilen, kaygısı duyulandır. Ve bazıları için masada görünür olmaması gereken. Ekmek bazılarının hayalleridir, umududur ve bazılarının dönüp yüzüne bakmadığı. Ekmek bazıları için yaşam denen şeyin ta kendisidir ve bazıları için bir hiç . Niçin böyledir ? Ekmek aslında emeğin kendisidir. Bazıları emekle yaşar ve bazıları emekleri emerek."