pastel pudra

pastel pudra
@kitaprafim06
Bir kelebek ağrısıydı, vakit dardı, mevsim hicazdı.. Yetişmem gereken bir ölüm, kaçmam gereken bir hayat vardı..
Anaokulu öğretmeni
Türkiye Giresun
Ankara, 30 Ağustos
64 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı

pastel pudra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.··
2023 8. kitabı
Honore de Balzac
7.7/10 · 53,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·1008 syf.··
2023 7. kitabı
Hasan-ı Basri hz şöyle demiştir; "Gülüyoruz ve Allah'ın belki de bazı amellerimize bakıp" sizden hiç bir şeyi kabul etmiyorum" diyebileceğini bilmiyoruz. " Abdullah B. Mübarek, Zühd 1499) Bu kitap; hem hanımların hem de erkeklerin okuması gereken sahih hadislerden derlenmiş, güzel bir eser. Özellikle evlilik öncesi okunması çok faydalı olacaktır. İslam ile kadının hangi haklara sahip olduğunu, eşler arasında muhabbetin, sevginin ve saygının nasıl ve hangi durumlarda oluştuğunu, peygamberimizin eşlerine nasıl davrandığını anlatmaktadır. Gençlerin ailelerine soramadığı konularla ilgili de açık cevaplar mevcut. Kitaplar hemen okunacak türden ve çok hızlı ilerliyor. Evlenmiş ve evlenmeyi düşünenlerin okuması gereken muhteşem bir eser.
Hadislerle Kadın - İşretü'n-Nisa (2 Cilt Takım)İmam Nesai · Tahlil Yayınları · 2021737 okunma
Puan vermedi·256 syf.··
2023 5. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2023 09:31
“Ey nefsim! Seni sen yapan benim, beni de ben yapan sensin. Ya yola gel beraber gidelim ya da yoldan çekil ben Hakka gideyim...” Bazı kitaplar vardır. İlk sayfasından itibaren sizi etkisi altına almayı başarır ve okudukça daha bir içine çeker sizi. ”Ben ne okuyorum böyle?” diye sorarsınız kendi kendinize. Bu tarz kitaplar bir kere değil pek çok kere okutmayı başarır kendini. Kitabı elinize alıp her yeniden okumaya başladığınızda aldığınız hazzın bir kat daha arttığını fark eder ve daha farklı bir gözle inceleme şansı elde edersiniz. Dimağınızda kalıcı bir etki bırakır o kitap. Yıllar geçse de onun size kattıkları, size anlattıkları, size yaşattıkları hep aklınızın bir köşesinde kalır öylece. “Ene” kitabı da işte öyle bir his, öyle bir haz yaşatıyor insana. Okurken hemen çabuk bitmesini istedim kitabın sonunda neler olacak, diye merak ettim çünkü. Hem de hiç bitmesin, sayfalarca devam etsin istedim anlattıkları. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır misali bitti gitti kitap. Tabiri caizse su gibi aktı da diyebilirim. Kitabın mutlaka okunmasını tavsiye ederim. Okuyun okutturun inanın pişman olmayacaksınız
Ene 'Sus Ey Nefsim'Fatih Duman · Nesil Yayınları · 20228,6bin okunma