Kitaprafya

Kitaprafya
@kitaprafya_
Keşke bazı zamanlar kendime sarılıp sen güçlüsün nelerin üstünden geldin diyip başımı okşayabilsem...
Reklam
Hiç bir zaman söyleyecek fazla sözüm yoktur, onun için susarım.
1000Kitap
Anladım ki hücremde kendi evimdeyim ve hayatım orada duraklamaktadır.
annem... sık sık, insanın sonunda her şeye alışacağını tekrarlardı.
Yapmayın,sevgili Beyefendi, faydacı bir çağda yaşıyoruz. Onur,ortaçağa ait bir kavram artık.