Devir... gerek buyuklerimden gerekse farkli kitaplardan 70-80 ler arasi donemi cok fazla duymuştum. Anlatilanlarin ortak ozelliği acilar ve iskencelerdi. Fakat bu kitapta o donemler oyle guzel islenmis ki... ali ve ayşe adinda aralarinda sinif farkliliği bulunan iki cocuğun ağzindan dinliyoruz olaylari. Eminim hic kimse boyle masum anlatamamistir.
Her ne kadar masum anlatilsa da o donemlerin acisini ve kederini silmek mumkun değil elbette. Iki komsuyu birbirine oldurten, polisi kendi vatandasina iskenceler eden icler acisi bi donemden bahsediliyor. Okurken o donemleri adeta yasiyosunuz.
Ankaranin semtlerinin isminin kitapta gecmesi ve eski tarihiyle ilgili bilgi almam en sevdiğim bolumler oldu.
Ece temelkurandan okuduğum ilk kitapti yakin zamanda tum kitaplarini okumak istiyorum
Herkese keyifli okumalar :)