Kitapsever

Kitapsever
@kitapsever07
Yarına Allah kerim; Dayan hovarda gönlüm! Orhan Veli
Reklam
-bir insanı sevmek mümkün mü sence? +iyi tanımadığınız biri ise belki. ben insanları pencereden seyretmeyi severim. -sen bir korkaksın, stirkoff. +kesinlikle, efendim.
''İstediğin kadar saksağanı vur vurabilirsen ama unutma, bülbülü öldürmek günahtır.''
Ama sabah olunca her şey hep daha iyi olur
Başınızı dik tutun, yumruklarınızı da indirin. Kim size ne derse desin, sinirlerinize hakim olun. Değişiklik olsun diye, kafanızla mücadele edin... öğrenmeye dirense de kafa denen şey iyi bir şeydir.