Kitapsever

Kitapsever
@kitapsever07
''Nasibim değilse gönlümden al'' diye duâ ederken bir yandan da ''inşallah nasibimdir, gönlümdeyken çok güzel, ne olur orada kalsın'' demek.
Reklam
Akılsızlar, hırsızların en zararlılarıdır. Zamanınızı, neşenizi ve mutluluğunuzu çalarlar. Goethe

Kitapsever

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
O zaman bu saatte yeni bir kitaba başlamak lazım 😉
Seni sevmeye başladığım o günden beri acı çeken bir yüreğim var. Frida Kahlo
Reklam