Cuma ŞAHİN

Sultan Abdülhamit döneminden miras kalan ordunun savaş kabiliyeti pek aşağı seviyedeydi. Talim ve terbiye hemen hiç yoktu. Erlerin eğitimi yanaşık düzen eğitiminden ibaretti. Atış ve seferi hizmetler işlemleri yapılmazdı. Subay eğitimi ve öğretimi esasen o dönemde bilinmezdi. Doğal olarak komuta heyeti mevcut değildi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Cuma ŞAHİN

, bir kitap okudu
8/10
·376 syf.·
27 saatte okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2025 20:18
·
2025 25. kitabı
Abdülbaki Gölpınarlı
9.6/10 · 42 okunma
VATANDAŞ! Milletin hürriyetini tehlikede görürsen, karşındaki kim olursa olsun, tek dağbaşı mezar oluncaya ka­dar mücadele etmek vazifendir! Çünkü İNSANLARDA HA­YAT DENEN ŞEYİN KIYMETİ ANCAK HÜRRiYET İLEDİR HÜR ÖL! ESİR YAŞAMA!