kitap ilk olarak zaman geçişleri olay vs nedeniyle bi an ne oluyorsunuz ama biraz daha okuduktan sonra olayı anlıyorsunuz dili kolay ve anlaşılır bi kitap olduğu için her yaştan insanın okuyabileceği okuduğunda anlayabileceği bi kitap okuduktan sonra çok etkilendim çünkü o kızın her günü eve biraz su getirip biraz bişeyler yiyip içtikten sonra geri eve su getirmesiyle geçiyor ama buna rağmen getirdiği su temiz değil diğer hikayedeyse çocuğun yapacağı harika iyilikten geçen yollar anlatılıyor ve iki hikaye kitap sonunda kesişiyor