📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk olarak bi tavsiyeyle başlamak istiyorum bu kitabı okuyup beğenenlere kuklacı çocuğu öneririm ordada nazilerin yahudilere yaptığı soykırımdan bahsediliyor bu kitaba gelecek olursak
kitapta bi çocuğun zorla istemediği bi yere götürülmesi orda hiç arkadaşı olmayıp bi gün arkadaş bulup onunla yaşadığı farklılıklar aynı zamanda çok fazla benzerlikler anlatılmıştır ve arkadaşı için yapabileceği harika fedakarlıklar ama bunlar sadece çocuklar için geçerli çünkü çocuklar birbirinin ne dinini umursuyor ne ırkını nede yaşantısını...
kitap bi solukta okunacak ve okununca sonuçtan memnun kalınacak değerde bi kitap 2 gün gibi bi sürede bitirdim ben dili çok kolay anlaşılır ve uçurtma avcısında geçen dostluğun benzerini görüyoruz kitabın sonu kesinlikle herkesi etkiler tarzda yani okunması gerekir
sorunun bendemi olduğunu düşündüğüm bi sürenin içerisindeyim kitabın ilk 10 sayfasındayım ve hiç bi şey anlamadım neden olduğunu bilmiyorum yorumlara baktım sadece bende öylemi diye sanırım öyle herkes anlamış bu beni biraz üzdü açıkçası