Hayatında hiç Gülseren Budayıcıoğlu okumamış biri olarak bu kitaba yorum yapacak olursam yazarın kitapları çok övülüyor merak edip okumak istedim ve Hayatın Sesi adlı kitabı aldım. Güzel bir kişişel gelişim psikoloji kitabı olduğunu düşünüp beklentiye girmiştim fakat kitap beni hiçbir şekilde kendine çekmedi gerçekten benim için zaman kaybıydı. İçinde güzel, hayattan hikayeler var lakin bence ‘herkes yazar bu kitabı’ kitabi idi.Yazarın yazmak için yazdığını düşünüyorum ve fiyatıda çok pahalı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!