Kitap Tutkunu

En çok da hiç bir şeye layık görülememe hissinin hissettirilmesine üzülüyorum. Neden konu ben olduğumda olmasa da olur ya da umursamıyor gibi davranıyor insanlar ya da benim hevesim yokmuş gibi davranıyorlar bilmiyorum ama çok üzülüyorum gerçekten çok üzülüyorum ve kimse tam olarak anlamıyor bu hissimi . Anlatsam da sorun oluyor haksız bir duruma düşüyorum
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne büyük bir uçurum insanın içi attıkça bitmiyor sınırı
Keşke düşüncelerimizi sadece konuşarak ifade etmesek çünkü ne kadar konuşsak da güzel de konuşsak hep yanlışa yorumluyor insanlar ve istediğimiz gibi tam olarak anlaşılmıyoruz ve bu bizi en çok yoran şeylerden biri oluyor
Hani hevesiniz kırılınca hiç bir şey eskisi gibi olmayacakmış gibi bir his bürür ya içimizde işte onun yorgunluğu hiç geçmiyor
Hayatta en zor şey ne deseler bu sıralar? En çok da seni üzen bir şeyi en sevdiğin kişilere diyememek içine atmak derim. Bu yüzden de arada kalmaktan yorgun hissetmek