"Tebai'de küçük bir kızken anneme cennetin ne olduğunu sormuştum. O da, 'Aşkla dolu bir kalp,' demişti. Tabi bunu duyunca cehennemin ne olduğunu da sordum. O da gözlerime bakıp, 'Aşksız bir kalp,' dedi."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yanlış anlaşılma için özür dilerim," dedi Ömer.
Tarık hala inanamıyordu, güldü. "Yanlış anlaşılma falan yok. Ne görmemi istediysen onu gördüm. "
Ömer de bir kahkaha patlattı." Ya da ne görmek istiyorsan onu görmüşsündür."
"Mükemmel gül bir sanat eseridir. Kokusu. Rengi. Yapraklarının dizilimi. Babam tek bir fazlalık yaprağın bile tüm çiçeğini bozabileceğini... büyümesine zarar verebileceğini söyler."
"Ben de en güzel çiçeklerin biraz kusurlu görünenler olduğunu söylerim."