Bana göstermen gereken sevgi ve ilgiyi başkalarına hiç utanmadan nasıl da gösterdiğini gördüm ve işte o anda karar verdim artık bende hiçbir yerin olmadığına.
Arkanda söylenmemiş sözler, sevgi dolu gözler ve asla unutamayacağın yüzler bırakmışsan eğer, şu dünyada nereye gidersen git, hep o yarım kalmışlık hissi seninle gelecektir. Kaçamazsın.
Ve hayatın "Kendi başının çaresine yine kendin bak çünkü kimseden fayda yok sana." mesajı iliklerine kadar işleyince başlar. Bir kadın işte o zaman gözlerini açar, kanatlarını çırpar ve gerçekten yaşamaya başlar.