Aradan geçen bunca yıla rağmen bu anılar bana acı veriyor . Kendi hayatımla ilgili acı anılarım oldukça fazla ... " Notlarımı burada bitirsem mi? Zaten bunları yazmakla da hata yaptığımı düşünüyorum. Bunları yazarken de utanmaktan kendimi kurtaramıyorum. Belkide benimkisi , edebî bir yapıt yazmak degil de suçlarımın bedelini ödemek oldu.