Seda

Seda
Yüksek Lisans Mezunu
Ankara
300 moderatör puanı
1.018 kütüphaneci puanı
362 okur puanı
Eylül 2014 tarihinde katıldı
"Düşünüyorum, o halde varım. (Cogito, ergo sum)"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Okumanın sonu, düşünceyi, karşısına çıkan bütün şeyler üzerine, sağlam ve doğru hükümler verecek şekilde idare etmek olmalıdır."
"Kurnaz insan okumayı küçümser, basit insan ona hayran olur, akıllı insan ise ondan yararlanır."
"Bizi güçlü yapan yediklerimiz değil hazmettiklerimizdir; bizi zengin yapan kazandıklarımız değil muhafaza ettiklerimizdir; bizi bilgili yapan okuduklarımız değil kafamıza yerleştirdiklerimizdir."
"Okumak, haz duymaya, zihnimizi süslemeye ve yetkimizi artırmaya yarar. Haz duyurmak hususundaki faydası, insan bir köşeye çekilip tek başına kaldığı zaman kendini gösterir. Zihnimizi süslemesinin, konuşurken yetkimizi artırmasının da, bir iş hakkında hüküm verirken, o işi başarırken faydası dokunur."